måndag, juli 06, 2015

YOLO

Jag har varit friskförklarad i snart två veckor nu och alla de dagarna sedan dess har bara flutit ihop till ett enda virrvarr av jobb och skoj. Jag har inte haft tid att blogga, eller med nånting alls känns det som. Det är bara två veckor kvar tills jag åker på semester till Sverige och det känns alldeles för snart, jag vill ta vara på varenda dag fram tills dess, och bloggen står inte högt på prioriteringslistan. Min mobil är också paj så därför är jag dålig på att höra av mig överhuvudtaget och fotograferar gör jag därför aldrig så har inte så mycket att komma med på den fronten heller. Ikväll slår jag klackarna i taket med Sandra för sista gången på en månad eftersom hon åker på semester på onsdag i två veckor och samma dag hon kommer hem åker jag iväg i två veckor på semester. Kommer sakna min roomie, tycker ju inte om att bo själv, men ska njuta liiiite också. Nu ska jag hämta upp henne på jobbet och sedan vidare för att handla tacos! Älskar att kunna gå ut på en måndag eller vilken som helst annan dag man vill på hela veckan, när som helst då suget sätter in. Vilket blir ganska ofta, alldeles för ofta. Men YOLO som man säger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar