fredag, februari 20, 2015

SEATTLE, I'M COMING HOME

I onsdags gjorde jag något som känns helt galet, jag bokade en flygbiljett till USA!!! Jag har velat åka och hälsa på min värdfamilj ända sedan i höstas, men inte kunnat eftersom man som lärare inte kan ta ledigt hur som helst. Nu när jag sagt upp mig kände jag mig tvungen att ta chansen då jag har en lucka innan jag börjar jobba för Fritidsresor. Jag vet dock inte hur stor den luckan är än eftersom jag inte fått ett avresedatum, men jag hoppas i alla fall hinna komma hem från USA och packa om väskan. Hade jag inte åkt och hälsa på dem nu har jag ju ingen aning om när nästa möjlighet till det skulle kunna komma, jag tog chansen och det känns så otroligt kul!! Längtar jättemycket. Men innan dess ska jag hinna med en resa ner till Västerås och en till Östersund och nu i helgen ska jag åka upp till Örnsköldsvik och hälsa på Rebecka. Mars månad kommer vara helt galet fullspäckad med saker som ska göras och hinnas med, känns stressigt men mest kul!

Den 16e mars, 2 timmar efter jag slutat min sista arbetsdag, går tåget ner till Arlanda och tidigt på morgonen där på lyfter jag och blir borta en vecka. I can't believe it's true!
Kommer få krama om mina hjärtan igen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar