fredag, maj 11, 2012

SURPRISE

Fick en trevlig överraskning i brevlådan igår, ett litet paket från Seattle! Blev först förvånad och sedan jätteglad när jag öppnade och det visade sig att det var en guidebok om Seattle, precis vad jag faktiskt letat efter och tänkt köpa. Så det var en välkommen present från värdfamiljen som jag blev riktigt glad över. Nu är det bara att börja läsa och längta ännu mer, 108 dagar kvar tills jag åker "bara",haha..

Och idag är det bara 27 dagar till studenten, det är faktiskt sjukt lite! Hade mösspåtagning idag, efter att ha varit en av de som stått i fönstret och kollat i två år var det idag vi som var de som det kollades på. Otroligt att det gått så fort och att det nu är vår tur att ta studenten! Är grymt taggad inför kommande studentveckor vilket jag inviger med en nykter studentfest ikväll (ja det är sant, ska inte dricka en droppe alkohol!!) och sedan bosätta mig på Sandö ett par dagar till veckan, efter det är det bara en vecka kvar innan det är dags att bosätta sig där på riktigt de två sista veckorna. Tiden går fort. Unbelievable.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar