fredag, maj 23, 2014

THOUGHT I WOULD DO BETTER

Jag trodde seriöst att jag skulle kunna göra bättre ifrån mig med bloggandet, men asså nej jag har inte tid! Varje ledig timme gör jag något annat, varje kväll när jag slutat jobba träffar jag kompisar, jag går och lägger mig alldeles för sent och jag känner mig hela tiden stressad för att dagarna går alldeles för fort. Så idag fredag när jag fått sluta tidigare för att min värdfamilj ska bort över helgen, passar jag på att bara ta en paus från allt. Jag har dragit ner persiennerna, stängt dörren och släckt lampan. Jag hade velat sova en liten stund men jag nöjer mig med att slå på senaste avsnittet av greys som jag inte sett än. Nu ska jag vila en timme eller två, sedan kan helgen få börja på riktigt och oj vilken helg jag har framför mig, ska bli så kul!!














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar