onsdag, april 08, 2015

STOCKHOLM

Min helg i Stockholm var helt fantastiskt! Det var så kul att få träffa Sanna och Sarah igen och bara umgås vi tre. Hann även med att träffa Tessa över en drink en kväll (sån lycka, önskar vi hade haft tid att ses mer!) och ett gympass med Sarah (som jag saknat att ha henne att träna tillsammans med!). Vi har haft en perfekt blandning av att chilla hemma med massa snack, tedrickande och matlagning och av turistande, shopping och restaurangbesök i stan. Finns inte så mycket mer att säga än att jag älskar dessa brudar, jag är så glad för att jag fått lära känna dem och allt vi fått uppleva tillsammans och jag saknar dem varje dag! Planen nu är att jag ska komma och hälsa på Sarah i Schweiz i sommar, hade varit underbart om allt klaffar för det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar