lördag, december 28, 2013

SWEET HOME SEATTLE

Jag vill tacka er trogna läsare som har varit in hit och kikat varje dag de senaste två veckorna och kanske hoppats på en liten uppdatering från Sverige. Det hade jag också hoppats på, men tiden räckte helt enkelt inte till och att jag inte hade datorn med mig gjorde det inte lättare.

Jag kan också meddela att jag nu är hemma i Seattle igen efter en 27 timmar lång resa.. Min semester i Sverige över jul har varit helt fantastiskt. Kunde inte blivit bättre, har haft jättekul, varje dag! Just nu har jag noll ork och lust att skriva mer om det. Jag är jet laged och har missat i stort sett en hel natts sömn. Men som jag brukar säga, sova kan man göra i graven.

Ska mysa med mina små tjejer som jag saknat så mycket när de kommer hem om ett tag, sedan ska jag se på bio med Lovisa i downtown, äkta Jennifer Lawrence-fans som vi är ska vi se American Hustle. Att klockan sen är 4 på natten i Sverige, och alltså i min kropp, när bion börjar är en annan sak, ska bli spännande att se om jag kommer orka vara vaken. Men är lite mer orolig att jag kommer börja grina när jag kramar om Lovisa, det är så typiskt mig som aldrig grinar i vanliga fall. Men när jag är trött och slut är det en annan femma, då är jag alltid nära till tårarna. Och just nu är jag utmattad! Men som vanligt, yolo!!
Det bästa med hela resan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar