tisdag, juli 31, 2012

1 ÅR

Om en månad från idag är mina dagar på CC:s training school i New York över och jag anländer till Seattle och min värdfamilj, mitt framtida hem det kommande året. Till huset och mitt rum där jag ska bo i ett år. Ett helt år. Ibland låter det jättelite, ibland tänker jag tillbaka och tycker att ett år går så himla fort. Det här senaste året har bara rusat förbi, och oftast är jag övertygad om att mitt år i USA också kommer att göra det.

Men ibland känns ett år som en lång tid. Det hinner hända mycket under 12 månader. På 12 månader kan mycket ändras, jag är inte samma person nu som jag var för ett år sen och jag kommer förmodligen förändras ännu mer nu det kommande året. Under ett år hinner man skaffa sig många nya erfarenheter, vara med om mycket olika upplevelser och träffa otroligt mycket nytt folk.

Jag kan tänka mig att mitt år i USA ibland kommer kännas som en kort tid och ibland en lång, men när året väl är över kommer det nog kännas som att det gick väldigt fort. Därför ska jag försöka ta vara på varenda minut av det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar