tisdag, juli 24, 2012

FÖRLÅT FÖR DÅLIG UPPDATERING

Jag är riktigt dålig på att uppdatera bloggen just nu, beror både på att det inte finns så värst mycket att skriva och att de dagar jag jobbar har jag inte tid med något annat eftersom jag åker till jobbet direkt efter jag vaknat och går och lägger mig nästan direkt när jag kommer hem. Idag är jag ledig och igår åkte mamma och pappa till utlandet och lillasyster Moa är hos sin pojkvän i Västerås vilket innebär att jag har hela huset för mig själv i en vecka! Det är jätteskönt, verkligen!

På au pair-fronten står det ganska still just nu. Jag skickade in alla papper till CC för ett par dagar sen, så nu är allt sånt klart. Har även köpt en ny resväska och lite sånna grejer inför flytten. Just nu känns det som att jag bara går och väntar på att få åka, längtar så grymt mycket till att få komma iväg på mitt äventyr. Har börjat kikat lite på platser som jag skulle vilja besöka under mitt år i USA och en lista lär väl läggas upp här i sinom tid.

Idag har jag skypat med en blivande au pair som heter Johanna som åker till Seattle om mindre än en vecka (!!) och vi kommer att bo i samma område där, Queen Anne. Det var jättekul att prata lite med henne (även fast skype alltid laggar och har sig när jag använder det, förstår inte varför det fungerar så dåligt!?). Nu ska jag laga lite mat och sedan tagga igång för en träningsmatch ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar