tisdag, juli 24, 2012

INSPIRATION

Jag har funderat ett bra tag på att införskaffa mig tatuering nummer två under min tid i USA. Problemet är att jag har tiotals idéer om placering och motiv. Jag vill inte göra något jag kommer att ångra senare i livet och inte heller göra något bara för sakens skull. Jag vill ha en tatuering som betyder något, som kommer att få mig att minnas den här tiden av mitt liv när jag ser på den om 20 år. Jag vill minnas vem jag var och mitt år i USA framförallt. Jag vill att tatueringen ska symbolisera den här delen av mitt liv, precis som min första tatuering symboliserar den tiden av mitt liv. Som ni ser på bilden nedan är jag mest inne på fjärilar, svalor eller en text, och jag tror att jag vill placera den på revbenen. Men just nu vill jag bara inspireras och fortsätta fundera tills jag känner att jag har hittat rätt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar