fredag, juli 13, 2012

FREDAGS SYSSLOR

Idag fick jag äntligen komma till vårdcentralen och göra turbekulos testet, så nu är det gjort och på måndag ska jag tillbaks för att få resultatet. Så himla skönt att det är bortgjort! Det enda problemet nu är att jag glömde att ta med remissen idag så jag får absolut inte glömma den på måndag (jag kan vara världens glömskaste person ibland, hade lagt fram pappret och allt men glömde det ändå..) och att jag jobbar på måndag, så jag hoppas att tjejerna är sugna på att ta en biltur till Ullånger.

Nu hade jag tänkt försöka bli klar med visum-ansökan så att jag kan ha fredagsmys med gott samvete tillsammans med mamma och pappa ikväll, det gäller att ta vara på tiden, för oj vad mycket jag kommer att sakna dem när jag är i usa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar