torsdag, maj 23, 2013

A LOT OF THINGS TO DO

Det värsta med att komma hem från en resa är alla måste som måste göras när man kommer tillbaks till verkligheten  alla saker som man måste ta ikapp och så mycket man har missat.  För att inte tala om att packa up!! Jag har fullt upp och har inte haft tid att ens ladda upp bilderna från kameran till datorn än. Men imorgon så slutar jag tidigt, så kanske hinner då. Men ska skypa med familjen hemma i Sverige först och sedan ska jag och Tess åka och hämta våra saker inför loppet på lördag, och om vi hinner även gå i några affärer sedan ska vi möta upp ett gäng svenskar och tyskar och gå på baseball tillsammans på kvällen. Så ska inte lova något. Men har en lång helg framför mig då mina värdfamilj åker iväg imorgon tills på måndag, så borde ha tid någon dag. Känner mig som världens sämsta bloggare, men är i alla fall världens bästa vän som försökt träffa så många som möjligt på så kort tid som möjligt sedan jag kom hem. Har också tränat varje dag den här veckan, vilket inte varit lätt. Och njutit av att få krama om mina värdbarn igen, och att bara vara hemma. Andas och landa efter en galen vecka. Nu är ännu en fullspäckad dag över och det är dags att sova och samla energi inför helgen. Jag hoppas jag får tid att skriva här, men det är inget löfte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar