tisdag, maj 21, 2013

OUT OF SHAPE

Det är sjukt hur kroppen kan förändras så mycket på så kort tid. I alla fall till det sämre. På något sätt är det alltid lättare att komma ur form, än i form. Den här veckan i Cancun har varit så dålig för hälsan på alla sätt och vis. Har ätit så sjutk onyttigt, godis chips glass you name it, druckit dricka och ätit onyttigt till både lunch och middag (men gott som bara den!!). Har inte tränat någonting överhuvudtaget (om inte massa dans räknas), för att inte nämna vad alkohol gör mot kropp och hälsa.. Som toppen på i:et har vi knappt sovit på nätterna och druckit alldeles för lite vatten. Var väl inte konstigt att jag höll på att ramla ihop idag under min klass. Ville bara dö för det var så jobbigt och det kändes som alla mina muskler försvunnit och ersats av fett och konditionen låg inte på noll, snarare minus! Men skönt nu i efterhand i all fall. Hade tänkt ge mig på milen imorgon morgon. Känns ju väldigt tungt nu om jag ska vara ärlig. Återkommer med hur det går. Tills vidare har jag skrivit ihop ett inlägg med alldeles för mycket tankar om vänksap, som egentligen skulle handla om förrförra veckan då Jonna var här i Seattle med mig. Men massa bilder fick ni i alla fall se! På tur är x antal inlägg om Mexico-resan. Stay tuned! För nu kallar bädden på mig (det där blev lite konstigt, menade nog sängen, men bädden låter mer rätt om man tänker på engelskans bed. #Onödig info)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar