fredag, maj 31, 2013

TIME IS FLYING AWAY

Veckan har verkligen flugit förbi, det har gått så fort och jag har gjort saker hela tiden så har helt glömt bort att skriva här! Påbörjade ett inlägg om Mexico i början av veckan men det blev aldrig färdigskrivet, lovar att lägga upp det innan helgen är över. Annars har det inte hänt något speciellt, livet rullar på och tiden springer förbi. Sitter och kollar på alla bal-kort på Facebook, sjukt att det har gått ett år sedan det var vi som gick på balen. Hemma har familjen tydligen tagit premiärdoppen i poolen. Man kan ju inte låta bli att längta hem lite när det har regnat större delen av veckan här och alla de där "snart är det sommarlovs-känslorna" inte finns, men samtidigt, hade jag varit hemma hade jag inte gått i skolan så frågan är om de hade funnits några ändå.

Det positiva med att veckan gått så fort är att det redan är helg igen! Jobbar eftermiddagen nu som vanligt, sedan ska jag till Tess och vi ska möta upp Madde och Ellen för att gå på bio. På lördag jobbar jag på eftermiddagen och kvällen, vilket innebär att jag är ledig hela söndagen, skönt!

A har två veckor kvar av skolan, sedan är det sommarlov! Kommer bli lite annorlunda schema för mig de kommande tre månaderna då, sedan börjar E kindergarten, stora tjejen. Då kommer schemat bli ännu mer annorlunda och jag kommer vara ledig 6 timmar mitt på dagen varje dag, det låter ju inte helt fel!! Som sagt, tiden springer iväg, om jag inte förlängt hade det varit dax att åka hem då om 3 månader. Jag är glad att jag stannar kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar