onsdag, maj 01, 2013

GREAT START OF THE DAY

Den här dagen har börjat superbra! Solen skiner och stekarhelgen har officiellt börjat!! Nu ska det vara klarblå himmel och sjuuukt varmt så långt som min väderapp visar (tills tisdag). På söndag ska det tydligen bli 80 grader, hur sjukt är inte det!? Sedan så har jag nyss varit på en springtur, sprang min bästa tid hittills sedan jag kom till USA.. En mil på 1 timme och två minuter!!! Det är en förbättring på 5 minuter sedan förra veckan, och förra veckan var en förbättring på 5 minuter sedan förrförra veckan! Är så sjuukt stolt över mig själv, tio minuter bättring på två veckor. Jag sprang visserligen milen på mycket bättre tid, två år sedan låg jag en bra bit under timmen, men som sagt, det var två år sedan det gick så bra som det gör nu. Tänkte när jag sprang idag att det är mest viljan det sitter i ändå om man förbättrar sin tid eller inte. Men inte fan kan det diffa tio minuter på bara vilja, ne övning ger färdighet, och det är så skönt när träning ger resultat!

En annan bra dag med denna dag är att Jonna satte sig på flygplanet!! Hon kommer att vara i Boston hos Lisa ett par dagar innan hon kommer hit på tisdag nästa vecka, det går inte att förklara hur mycket jag längtar dit nu!

Nu är jag heelt slutkörd, skakar i både armar och ben. Sedan hann jag få ett fint lite märke på min arm där jag hade min mobilhållare, sjukt vad solen tar! Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan hämta E och en kompis på skolan, såhär bra väder innebär en tur till parken, wihoo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar