fredag, maj 24, 2013

LET THE WEEKEND BEGIN

Helgen har officiellt startat! Jobbade från morgonen idag tills nu vid 3-tiden, min värdfamilj åker iväg och campar över helgen, men jag bestämde mig för att stanna hemma, för imorgon ska jag springa the Color Run med några andra au pair-vänner! Ska bli riktigt kul!! Sedan på kvällen kommer några svenska vänner över för en myskväll, ska laga middag och chokladbollar. Sen är det också en festival nere på Seattle Center nu i helgen som jag är sugen att gå ner på, är ledig hela söndag och större delen av måndag också, så ska planera några roliga saker att göra då.

Nu ska jag snart börja göra mig iordning för att åka ner på stan och möta upp lite vänner och bekanta för att sedan pallra oss vidare till baseball stadion för att se när Mariners spelar ikväll! Min första "riktiga" baseball-match, om man inte räknar alla skolmatcher osv jag sett. Är väl inte den roligaste sporten men kommer ha himla trevligt sällskap så ska nog bli kul. Sedan blir det tidig uppstigning imorgon, tagga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar