måndag, april 14, 2014

CATCHING UP

Jag har en period nu då det känns som jag försöker springa ikapp mitt liv, vardagen går för fort och jag hinner inte med så mycket saker jag hade velat, men då hinner jag ändå med ganska mycket. Det märks speciellt på bloggen då den verkligen hamnat i skymundan. Men på ett sätt är det såhär jag vill att det ska vara den sista tiden jag har kvar nu, för det betyder att jag gör massvis med roliga saker!

Tyvärr hinner jag inte skriva ikapp och berätta om allt jag varit med om de senaste dagarna då jag snart har family meeting och sedan ska jag sova. Men det har varit fullt upp med massvis av roliga saker. Jag har bland annat varit på Rebecca och Fionas spelning här i Seattle, hikat uppför Mount Si, firat Passover och varit på Tulip Festival. Den lilla tiden jag haft över har jag istället för att skrivit här skrivit på mitt cv och sökt massvis med jobb, vilket ser ut att ha lönat sig, men vill inte ta ut något i förskott förrän det är alldeles spikat.

Men jag gillar inte den här känslan av att inte hinna med mig, att måste springa ikapp. Därför ska det bli skönt att vara ledig i slutet av veckan när min värdfamilj åker bort, då ska jag försöka komma ikapp hoppas jag, men jag har en lång att göra-lista med saker jag vill passa på att göra då jag inte jobbar, så vi får se om jag hinner med mig. Ett långt inlägg med massa bilder från mina senaste dagar kan ni dock räkna med inom de närmsta dagarna! Men nu hinner jag inte skriva mer, vi hörs när vi hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar