fredag, april 25, 2014

@SANNA'S PLACE

Det är fredag kväll och jag sitter i Sannas säng medans hon är i duschen. Blir påmind om hur mycket jag älskar att jag har tid att träna under dagarna när barnen är i skolan, till skillnad från de som jobbar under dagarna och måste gå till gymmet på kvällarna. Man är trött efter att ha jobbat en hel dag och jag brukar inte ha lika mycket energi på kvällen, plus att gymmet är proppfullt på kvällarna medans jag ibland kan gå klockan 1 då jag vet att det är så gott som tomt.

Jag åkte i alla fall hit direkt efter jobbet idag, köpte med mig en påse med Lindts nya karamell-chokladbollar, asså DÖ vad gott! Twix hade en ny bar med PB också som måste testas. Jag kommer att sakna allt spännande amerikansk godis som finns. Eller ok, allt chokladigt!! Vanligt godis är Sverige så mycket bättre på, men det finns så mycket mer spännande saker här. Och glassen! Och burgare. Jag börjar komma in nu i att äta så mycket jag kan av allt som bara finns här innan jag åker tillbaks till Sverige.

Veckan har gått fort. Igår tog jag vila från träningen och promenerade ner till downtown med Lotta. Hade inte träffat henne på två veckor, som jag har saknat henne!! Henne familj har varit här och hälsat på, sedan åkte dem till Hawaii. Det var jättekul att få hänga med henne igen. Vi gjorde bort lite ärenden, jag köpte bland annat lite nya underkläder från VS och kände att ne nu får det räcka, det där var mitt sista köp i denna affär innan jag åker till Sverige. Jag tror inte jag har köpt såhär mycket underkläder som jag har gjort de två senaste åren i hela mitt liv. Jag kommer att komma hem till en helt ny underklädeslåda fylld med massa superfina plagg, allt från Victoria's Secret. Underbart!

Nu ska jag och Sanna ha myskväll med massage och choklad. Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar