söndag, augusti 11, 2013

EVENING OFF

Helgen flög förbi! Igår klev jag upp, gick till gymmet med Sarah och testade på en ny klass Total Body Tabata REPS, som var askul och hur jobbig som helst! Jättenöjd, så den kommer jag fortsätta ta. Har sån träningsvärk idag att det inte ens är kul, kan inte sätta mig ner utan problem och trappor är rena rama döden. Men även rygg och armar värker. Skönt ändå efter en veckas latande! Efter det tog vi en latte och snackade skit. Sedan kom Maja över och vi åkte med min värdfamilj till Alki Beach för att fira min värdmamma som fyllde år med en bbq där med massa vänner osv. Det var trevligt och jättegod mat (inget slår hamburgare när man bor i USA!).

Efter det åkte jag och Maja hem till Tess och mötte upp svenska gänget där för lite umgänge osv. Kom hem jättejättesent och stupade i säng direkt. Imorse skypade jag med mor och far, vilket var alldeles för länge sedan sist. Så det var skönt. Sedan sa jag hej då till Maja och åkte ner till downtown och hängde runt där med Sanna. Blev lite klädinköp också: ett par shorts, sport bh, två linnen. Kom hem nu inställd på att börja jobba, men istället fick jag kvällen off! Vilket lyx. Borde väl ta tillfället i akt att göra lite packning, städning och blogga om föregående vecka, men va fan, hur ofta får man en söndags myskväll med Tess. Nu sticker jag över till henne. Det här med blogginlägg får vänta ännu en dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar