tisdag, augusti 13, 2013

NOT SURPRISED

Jag är besviken men inte förvånad över mig själv. Om mindre än en timme styrs kosan mot SeaTac Airport, och jag har inte skrivit om min vecka på båten ännu. Bra jobbat, när jag kommer hem från San Diego kommer jag att ha två veckor att skriva ikapp. Snacka om jobbigt värre! Men så är det när dert finns så mycket annat skoj att göra än att sitta framför datorn. Jag lämnar tyvärr den hemma p den här resan. Har tänkt snylta på Tess surfplatta nån gång istället, men förvänta er inte så mycket skriverier här från min sida (som om det är någon skillnad från hur det i vanliga fall är). Sorry för att jag verkligen varit sämst på uppdatering senaste tiden.. Men nu är jag så sjukt taggad på en vecka i vackra Kalifornien att jag inte mår alltför dåligt över detta. Hoppas ni alla har det lika bra som jag, vi skrivs när vi skrivs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar