lördag, augusti 31, 2013

WISH ME LUCK

Jag har varit rekord dålig på att blogga den här veckan. Jag vet inte varför, har inte haft överdrivet mycket tid över, men tillräckligt för att skriva ett inlägg eller två. Jag har suttit här faktiskt med en tom, vit ruta framför mig. Har inte känt att jag haft något att skriva om, därför har jag inte skrivit. Det har inte hänt så mycket i veckan, kan kort sammanfattat att tjejerna har varit på camp hela dagarna, jag har åkt dit på lunchen och hållit dem sällskap. Min lediga tid har jag tillbringat på gymmet eller ute och sprungit. Det känns i kroppen idag och igår att jag tränat väldigt mycket, vill komma in i formen igen, snabbt. Men tror jag tagit i lite för mycket då jag har träningsvärk i varenda muskel nästan och benhinnorna är ömma. Men det har varit så skönt, glad att jag har haft tiden till det!

Igår träffade jag en ny tjej som bor här på Queen Anne, hon heter Maria och kommer från Danmark. Hämtade upp henne och sedan Tess och åkte till en sportaffär och sedan till Northgate mall. Shoppade loss på Victoria's Secret och fyndade som bara den! Betalade 25 dollar för en bikini som skulle kostat 90 (!!), landade på totalt 120 dollar, men betalade bara 50, älskar när sånt händer! Att jag sedan egentligen inte ens hade råd med det kan man lätt inte låtsas om bara för att det var ett sånt fynd. Men nu är det spara som gäller, inför alla roliga resor jag har framför mig!

28-29 september: Victoria, Kanada (inte bokat ännu så inte 100% säkert)
6-14 oktober: Hawaii
31 oktober-3 november: Washington DC
Är ledig 23-30 november, åker eventuellt till LA då, men inget bokat än.
Mitten av december-slutet av december (inga flyg bokade än): Sverige
7-9 mars: Las Vegas (inte bokat än men 110% säkert!! nämligen min 21sta födelsedag den 7e, vilket innebär att jag får gå ut och dricka alkohol lagligt även här i USA)

Oooooch, gissa vad...

13-24 juni: Min FAMILJ FRÅN SVERIGE kommer till MIAMI för att spendera slutet av min resemånad i FLORIDA med mig!!!!!!!! Så himla himla glad!! De ska förmodligen boka biljetterna nu i helgen, och jag är super excited för det innebär att jag faktiskt kommer att resa under min resemånad vilket jag inte var så säker på först eftersom jag ville hinna hem till min lillasysters student. Jag är såklart jätte jätteledsen att jag missar den.. Men så värt om de kommer hit direkt efter! Har 2,5 veckor innan de kommer att resa om jag vill också, eller om jag kanske jobbar lite extra, vi får se, har inte bestämt mig än. Men kommer åtminstone resa lite före de kommer, vill se Grand Canyon och New York igen. Så nu gäller det att försöka hålla hårt i pengarna, wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar