torsdag, augusti 22, 2013

QUICK UPDATE

Hinner med en snabb lite update såhär tjugo minuter innan jobbet. Det är fruktansvärt skönt att vara hemma må jag säga! Att öppna kylen och hitta precis vad man letar efter, sova i sitt egna rum, ha tillgång till datorn. I tisdags klev jag upp och skypade med lillasyster innan jag började jobba kl 9-2, var mest hemma och pysslade på. Sedan drog jag på en springtur, gick på bibblan, åt tidig middag, satt vid datorn, gick på body pump och fick se kaoset på gymmet (dom har bygt om hela undervåningen så receptionen och allt var stängt, dom hade satt upp ett litet bord uppe och man fick skriva upp sitt namn på ett papper istället för att trycka kortet, var ganska kaos med bara kondition delen och stora salen öppen) sedan var jag duktig och uppdaterade här om San Diego innan jag somnade.

Igår jobbade jag 8-6, vi var hemma på morgonen och lekte, ritade, var ut eoch lekte, läste böcker osv. Sedan åkte v itill Ballard, A hade gymanstik camp. Jag och E var på en lekpark en stund innan vi åkte till hennes gymnastik och sedan åkte vi till en annan lekpark innan As gymnastik också var slut. Åkte hem och lagade middag. När jag slutade åkte jag ner till downtown och träffade min LCC och några andra au pairer på Starbucks för att vi missade mötet i söndags. Efter det mötte jag upp Sarah och vi gick till Cheesecake Factory på Annalenas hej då-middag. Kommer träffa henne igen och få säga hej då på riktigt som tur är, men bara tanken på det gör mig så ledsen. När ska alla dessa hej dån ta slut? Svar: aldrig. Vi kom hem jättesent och ajg stupade direkt i säng.

Idag klev jag upp när väckaren ringde kl 9,fortfarande trött. Men klev upp och skypade med hela familjen jättelänge! Ibland önskar jag att jag kunde vara hemma, ligga i syrrans säng och prata hela kvällarna om allt som händer i hennes liv. Saknar det väldigt mycket. Efter det tog jag en springtur och nu sitter jag här nyduschad och ready to work! Jobbar 1-6 idag, sticker nog till gymmet direkt då vet inte om jag ska testa på allt nytt nere eller om jag ska gå på body pump, får se vad jag känner för! Sedan blir det nog utomhusbio på kvällen med bla Sarah, Annalena, Madde och en hög andra tror jag. Vill krama ur det sista ur sommaren nu!! Hoppas på sommarväder september ut som förra året, men det vet man aldrig. Nu ska jag gå upp och ta något att äta. Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar