onsdag, augusti 28, 2013

VISA APPLICATION, DONE

Tänk hur dagarna bara kan springa förbi när man är ledig! När jag fick veta att jag skulle vara ledig mellan halv 10 och halv 5 hela den här veckan tänkte jag att jag skulle få supermycket gjort och värsta mycket tid över, men dagarna har varit fulla än så länge. Har visserligen fått lite saker gjorda. I måndags hade jag en lång skype med lillasyster innan jag gick på en TBT-klass på gymmet. Sedan satte jag mig och tog tag i min visumansökan, vilket tog flera timmar! Men nu är den helt klart! Bara för att jag sedan när jag skulle boka tid på ambassaden insåg att de bara har tider tillgängliga två månader framåt. Men bra att jag inte kommer kunna boka förrän om två månader då liksom.. Så dåligt. Vet inte om jag ska chansa på att boka flyg eller chansa på att vänta.. Vill verkligen inte att det ska bli nå strul så att jag inte kan åka hem till Sverige över jul och inte heller att det ska bli nå strul med ansökan så jag blir nekad visum. Håller tummarna. Efter jag hämtat tjejerna hade vi middag och sedan hjälpte jag till att natta dem och efter det var det nästan dax att natta mig själv också.

Igår klev jag upp vid 8, hade frukost och sen städade jag ihop på rummet och när städarna kom för att städa tog jag en springtur med Sarah. Gick hem och åt lite och skypade med mamma och pappa, sedan gick jag på body pump. Solen kikade fram så satt ute i den och läste lite innan jag gick in och duschade och sedan hämtade tjejerna på kamp, kom hem och åt middag sedan jobbade jag till kl 10 och gick och la mig och sov.

Idag har jag skjutsat tjejerna till kamp, stannade där en stund för E ville inte att jag skulle åka. När jag väl kom hem gick jag till gymmet och körde axlar och upper back. Resten av dagen har jag spenderat i en solstol utanför Café Fioré med Sarah. Vi har planerat lite av vår weekend på Victoria i september och bara umgåtts. Nu sitter jag här en snabbis och kollar läget, ska åka och hämta tjejerna om tio minuter, sedan är jag off. Ska möta upp Sarah igen då och köra ett intervallpass. Stenhård träning just nu, jätteroligt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar