måndag, augusti 19, 2013

HOME

Då var vi hemma från San Diego igen, och dessa två veckor med semester är över. Det känns alltid lika konstigt och tråkigt när en resa man har längtat efter är över. Men som tur är finns det många fler att se fram emot, och planerna börjar redan smidas inför nästa. Innan veckan är slut är målet att ha bokat flygbiljetter till DC och boende på Hawaii, och förhoppningsvis en weekend till Victoria!

San Diego var i alla fall inte en besvikelse, lika vackert som sist. Jag ska ta mig i kragen och se till att skriva ett blogginlägg om San Diego och ett om förra veckan på båten inom 24 timmar. Så bäst att jag sätter igång direkt nu ikväll, börjar från början med förra veckans semester på vattnet.

Men först måste jag ta en dusch och ha family meeting. Lyckades ta mig ut på en springtur så fort vi kom hem från San Diego idag. Blir alltid lika glad när jag får extra tid till att klämma in ett träningspass precis innan middagen, den tiden är min favorittid att träna, men händer inte så ofta att jag är ledig då. Ni kan i alla fall (äntligen) förvänta er ett inlägg innan kvällen är över med massa bilder från vattnet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar