tisdag, november 12, 2013

NEW HEADER

Idag har jag jobbat på morgonen sedan under min lediga tid skypat med syrran, tagit en långpromenad, gjort den nya headern här på blogget (hur lång tid kan något sådant ta egentligen!? AS LÅNG TID!! Och så svårt att välja bilder av alla de tusentals jag har!) när jag började jobba igen hämtade jag E på skolan, åt snack och läste med henne innan min värdpappa tog henne på fiol. En väldigt kort tisdag i jämförelse med när jag brukar köra A till kören. Det var ganska skönt för det innebar att jag för en gångs skull kunde gå på mitt favorit body pump-pass på kvällen! Tisdag kvällarna har den bästa läraren och det bästa av allt, Sarah är alltid där! Mycket roligare när man har någon att snacka med mellan seten.

Nu är det duschen som gäller och sedan sängen. Den här dagen har bara sprungit förbi, hoppas resten av veckan gör det också för nu räknar jag ner på allvar. 1 månad kvar imorgon. Åh vad jag saknar er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar