måndag, november 04, 2013

TIRED, BUT HOME

Jag är hemma igen!!! Huuuur trött som helst efter en intensiv helg i amerikas huvudstad, men åh så kul vi har haft! Jobbar på ett inlägg om det just nu, eller väntar bara på lite pics från alla duktiga fotografer man har till vänner. Som sagt, är helt slutkörd så får se om jag orkar ladda upp det ikväll, annars blir det imorgon. Idag hade jag tänkt sova hela min lediga tid, men så blev det inte då min värdpappa ringde och bad mig åka till tjejernas gymnastik och anmäla dem för den kommande terminen. Tänkte att va fan, ska jag väl göra det kan jag inte åka tillbaks och lägga mig här igen. Utan jag snörde på mig löparskorna, åkte till gymnastiken och fixade det, sedan  vidare till Green Lake för en planerad dålig springtur på grund av att jag var så trött och jetlaged. Men visade sig att benen saknat att springa på ett tag och fixade rundan på under halvtimmen. Men då var det tyvärr för sent att gå och lägga sig och sova sedan, så nu är jag ännu tröttare efter att ha hämtat E på skolan och släppt av henne på en playdate, ska snart åka och hämta A på gymnastiken. Sedan vill jag bara lägga mig i sängen, kanske tända några ljus och läsa eller se en film, men helst av allt somna jättetidigt!! Helgen var så värd det dock, men jag är så glad att jag lärt mig att dricka kaffe, för det var det som hjälpte mig från att inte dö av trötthet. Tacka Starbucks gör jag också. Men just nu är det sömn jag vill ha, i min egna säng. Så säger god natt nu och hoppas jag inte somnar vid middagsbordet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar