söndag, november 17, 2013

SUNDAY MORNING

Har haft en mysig helg som tog slut alldeles för fort! I fredags mötte jag upp Lovisa efter jobbet, kvällen spenderades i soffan med lite gotta och Hunger Games, nu är vi redo inför nästa helgs premiär! Stannade uppe alldeles för länge, precis som man ska göra på en sleep over, och så blev vi väckta på lördag morgon av en super excited liten E som skulle ha sin första fiol-recital! Jag och Lovisa klämde in ett TBT-pass på gymmet innan vi följde med min värdfamilj och kollade på E som (lätt) var den bästa av de som, precis som henne, började spela för två månader sedan. Stolt man kände sig då!

Sedan tog vi en mysig promenad runt Queen Anne, fikade och jag bokade en massagetid under thanksgiving-veckan. Har tänkt träna stenhårt så ser fram emot den! Sedan åkte vi ner till downtown, kikade runt i affärerna och gick hem med en påse innehållande en svart festlig topp och en fin svart kjol. Vi åt middag och gick sedan på bio (IGEN! Har en känsla av att det bli mycket sånt den här vintern då vi aldrig kommer på något bättre att göra när vi är nere i downtown), vi såg 12 Years A Slave, bättre än förra helgens bio men liiite utdragen enligt mig och väldigt obehaglig. Rörande.

Vi skiljdes åt, åkte hem och sov i 11 timmar. Så idag är jag utvilad och fylld med energi. Ska träffa Sanna om en stund och sedan jobbar jag ikväll.
Snygga, svettiga tjejer som vill bli starka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar