torsdag, april 04, 2013

RIHANNA

Jag är så otroligt trött idag. Varför undrar ni, jo för igår kom jag inte hem förrän vid 1 på natten, trots jobb 7.30 idag. Hur kan man vara så dum undrar ni, jo för jag var och såg Rihanna uppträda, live på Key Arena!! Bokade ju biljetterna för hennes diamond tour för flera månader sedan, efter jag och Rebecka var på Ed Sheeran. Det var alltså jag och Rebecka som bokade dem, men igår var det jag och Maja som såg konserten. Vad hände undrar ni, jo Rebecka åkte till Hawaii hela april månad med sin värdfamilj. Va, är det sant undrar ni, ja det är sant och jag är inte ett dugg avundsjuk och saknar henne inte det minsta. Var ett år sedan jag pratade med Rebecka för första gången nu, hur sjukt är inte det.

Rihanna var i alla fall verkligen huuuur bra som helst!! Var så himla skeptisk innanför hon har gjort så dåligt ifrån sig när hon har uppträtt hemma i Sverige har man ju hört. Och började ju inte bra med försening och sämsta förbandet ever. Men när det äntligen var dags för henne så glömdes allt det, vilken show! Och det bästa var våra platser, hade perfekta platser, medelhöghöjd, i mitten, perfekt! Stämningen i arenan, uppträdandet, alla effekter, gr inte att beskriva för er som inte var där. Riktigt bra kväll!!

I veckan har jag jobbat som vanligt, varit ute mycket i det bra vädret, Johanna har ju varit här så tjejerna har haft det lyxigt med två au pairer. Det har varit kul att ha Johanna här, men samtidigt är det ju inte så kul med tanke på vad som väntar.. Får i alla fall ta vara på sista dagarna hon är här!

2 kommentarer:

  1. Hej Malin!! Vi gillar din blogg!
    Vi har gjort en podcast för Au Pairer som heter Au Pair Circus, kolla in den på http://aupaircircus.com eller lyssna på iTunes: http://itun.es/us/143wK

    Ha det fint!
    By Au Pairs for Au Pairs · aupaircircus.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan! Tack så mycket :) Åh, vad spännande, det ska jag lyssna på!!

      Radera