onsdag, april 24, 2013

VISITING THE BEACH (NOT)

... Var vad jag hade velat göra idag mer än någonting annat då det har varit så sjukt bra väder så att det lätt var svensk sommarvärme idag! Men stackars A har varit sjuk med feber.. Så dagens planer på en lång löptur i solen och sedan solhäng med Sarah blev inställt och ersatt med en tio timmars arbetsdag istället. Vi har sett på film, läst böcker, bara tagit det lugnt. Efter vi hämtat E var vi härligt nog ute i solen ett par timmar, lite frisk luft är bara bra när man är sjuk tänkte jag, s vi låg ute på en filt och läste böcker och hade snack. Supermysigt!!

Nu är jag off, ska snart gå upp och äta middag, sedan tar jag nog den där springturen i kvällssolen! Det var något mer jag hade tänkt skriva om som krossade min tankar idag, men nu har jag totalt glömt bort vad det var tyvärr. Annars var min dag inte mer intressant än så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar