torsdag, april 25, 2013

SWEATY DAY

Det var lite ironiskt att jag i morse åkte ner till downtown för att shoppa lite kläder inför Cancun med Annalena. När jag kom hem igen för att börja jobba kl 1 drog jag på mig den tunnaste klänningen jag köpte och mina nya flipflops, som var tänkt för värmen i Cancun. SÅ VARMT var det i Seattle idag, att jag SVETTADES i det. Heeeeelt underbart!! Promenerade till Kerry Park med E, som har haft världens finaste utsikt de här soliga dagarna (parken alltså) med Mt Rainier helt synlig, solnedgångarna har varit så vackra! Vi lekte i lekparken där och myste på vår kära picknickfilt.

Sedan promenerade vi vidare till en annan lekpark där vi spenderade resten av dagen. Kan inte fatta att det varit så sjukt bra väder den här veckan! Men nu när helgen kommer verkar det bli sämre, snacka om otur, man vill ju ha fint väder när man är ledig. Har i alla fall lyckats skaffa mig en liiiten grundbränna inför Mexico, wihoo, bara två veckor kvar nu!!! Och mindre än två veckor tills Jonna kommer, hur sjukt är inte det! Går inte att förklarar hur mycket jag längtar.

Nu ska jag hoppa in i duschen, har varit på min klass och svettats!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar