tisdag, april 23, 2013

SUNNY DAY

Jag har bruna armar och fräknar i ansiktet! Vädret idag har varit helt fantastiskt, så det utnyttjade jag fullt ut med att börja dagen tidigt, gick till en frisör och fick äntligen lite ordning på mitt hår. Inte så nöjd med klippningen men allt slitet är borta i alla fall.. Har ändå mitt hår uppsatt i stort sett varenda dag så strunt samma. Sedan åkte jag och mötte upp Madde på en tennisplan! Var hur kul som helst att spela lite tennis, något vi lätt kommer att göra om.

Efter det började jag jobba, E hade simning och sedan var vi i parken ända tills det var dags att hämta A. Stannade på skolan och lekte i lekparken en timme, åkte hem och gav dem snack och sedan var jag i stort sett off, bytte om och åkte på klass. Nu är det snart dags att sova. Dagen har gått väldigt snabbt och jag har egentligen inte gjort så mycket mer än att spendera den ute i solen, klagar inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar