onsdag, juli 03, 2013

I LOVE SUMMER

Förvänta er minimal bloggning efter detta inlägg för nu är jag ledig tills på söndag, wihoo! Kommer ta vara på varenda minut och förmodligen inte vilja sitta här vid datorn. Ikväll kommer Rebecka hit för en sleepover och imorgon är det 4th of July! Har sett så många parader på senaste tiden att jag nog kommer skippa allt sånt under dagen, men på kvällen ska vi noga äta middag här ett par stycken och sedan gå till Gasworks Park tillsammans med övriga Seattle och se fyrverkerierna. Har insett att det här är nog enda stora högtiden som jag bara får uppleva en gång här i USA. Har tänkt större delen av min tid här att jag kommer göra/se/uppleva detta igen för jag har mer än ett år kvar här för jag förlänger! Men nu är det ju mindre än ett år kvar, vilket innebär att alla sånna här saker som man bara gör en gång från och med nu och framåt är sista gången jag gör.Gör mig vilja försöka ta vara på dem ännu mer

Har haft en superbra dag annars, fått finaste brännan på ryggen osv. Sommaren är allt bra härlig! Nu ska jag gå upp och äta middag med min värdfamilj, jobbade 7-17 idag. Jag gissar på att vi kommer sitta ute och äta. Som sagt, I <3 Summer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar