tisdag, juli 23, 2013

TRAVEL FOR THE REST OF THE YEAR

Har precis bokat nästa resmål, första helgen i november åker jag till Washington DC på en helgkurs!! Wioiee! Några kompisar var på samma kurs för nån månad sedan, och de hade haft det jättebra, så är sjukt taggad. Som det ser ut nu blir vi ett gäng som åker tillsammans, återstår att se exakt vilka när det är dags att boka flyg antar jag. Vilket borde göras snart. Har så många resor framför mig just, en varje månad året ut, älskar livet!

I augusti åker jag iväg på en båt med min värdfamilj en vecka. Hinner vara hemma en helg innan jag tar med mig tjejerna och Tess ner till San Diego för en vecka hos Ama and Dampa, kommer både jobba och ha fritid.

I september håller jag och Sarah på att planera en helg då vi vill åka till ön Victoria i Kanada. Har även pratats om en trip till Vancouver här, eller senare på hösten.

6 oktober åker jag till Hawaii med min värdfamilj och Tess en vecka, vi ska vara med min värdfamilj i Cona några dagar och sedan åker jag och Tess till Honolulu själva.

2-3 November är weekend classen i DC, lär åka åtminstone en extra dag utöver helgen.

I december åker jag till Sverige i två veckor!! Inga biljetter bokade ännu dock, borde verkligen ta tag i min visum-ansökan snart.

Har som ni ser massa att se fram emot året ut! Är jätte excited över allt. Lite mer nervös inför våren som är helt blank just nu, och är väl också då som jag är mest rädd att jag kommer börja längta hem, efter att ha varit hemma över jul. Men har några resor jag skulle vilja få in där innan jag åker hem för gott, så hoppas på att få lite tid till det. Har bla Los Angeles kvar av de största städerna i Kalifornien som jag vill åka till. Jag och Sarah har pratat om att kanske åka till Las Vegas helgen jag fyller 21. Sedan kommer jag i alla fall att kunna resa en vecka av min resemånad, där står Grand Canyon högt på listan. Men hade också velat hinna med Florida och New York en gång till. Men får se hur mycket av resemånaden jag kommer att utnyttja, det är ett bra tag dit och mycket tid att planera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar