söndag, juli 14, 2013

SWEET TOILET

Home sweet home! Eller ska jag säga SWEET TOILET! Var nära att pussa toalettstolen när jag kom hem. För att inte tala om duschen. OCH MIN SÄNG! Min rygg är död efter att ha hikat med en tung och stor ryggsäck, och sovit på ett liggunderlag i två nätter. Jag har haft en grymt bra helg!! Är så himla glad. Det har varit skönt att vara bort från storstan ibland, påminner mig om livet jag är van vid i skogen hemma i lilla byn, hehe. Ne men, det är otroligt stor skillnad på att bo som jag bor här, mitt i storstan. Så skönt att komma bort från det ibland. Var evigheter sedan jag upplevde sådan tystnad som bara finns ute i skogen. Här i stan är det alltid något ljud. Bilar, sirener, hundar, folk.

Men jag är supersupertrött (hur kan man bli trött av att sitta still och köra bil? och hungrig? Det är ju jättekonstigt för man gör ju inte av med någon märkbar energi direkt. HATAR BILKÖER btw)! Och ska upp och jobba imorgon klockan 7. Därför får ni vänta med ett inlägg om helgen tills imorgon, hoppas jag att jag ska ha tid att skriva ett. Annars blir det nog inte förrän på onsdag. Mitt liv är galet busy just nu. Och när jag tänker på tisdag och onsdag börjar jag nästan grina bara av tanken. Så jag hoppas jag hinner med att skriva ett glatt inlägg imorgon, innan ett ledset på onsdag.

Men nu ska jag göra klart min tvätt och sedan läsa lite bok och sooooovaaa! Godnatt Seattle Godmorgon Sverige

Slänger in tre bilder från Tess blogg


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar