måndag, juli 08, 2013

TOUGH DAY

Äntligen publicerade jag ett inlägg om helgen, vilken tid det tog att sammanfatta allt, men speciellt först att få alla bilder och sen ladda upp dem.. Nu är det gjort i alla fall och jag kan börja blogga om andra roligheter. Idag har inte varit en sån rolig dag dock, har varit väldigt mycket bråk. Vet inte hur många gånger jag fått höra hur dum jag är av E idag.. Tung dag, men tjejerna är väldigt trötta efter helgen så det var väl lite väntat. Annars så har dagen flutit på. A har varit på camp och E på pre-school så jag hann både skypa med familjen och gå på gymmet idag under dagen.

Hämtade E och var med henne en stund innan vi hämtade A, sedan åkte vi nästan direkt till Es ballet. Släppte av henne, for vidare och släppte av A på hennes gymnastik, åkte tillbaks och hämtade upp E och sedan åkte vi och hämtade upp A och så hem igen och åt middag. Nu sitter jag och väntar på att Madde ska plocka upp mig, sedan ska hon, jag, Sofie och nå amerikanska killar som Madde känner åka till Alki Beach och se solnedgången. Valde mellan det och ett cykel-pass, hehe rätt val!

Jag har förövrigt fullt upp just nu, saker som händer och planeras hela tiden. Till helgen blir det backpacking, som jag ser fram emot jättemycket! Mer om det senare för nu måste jag sticka. Tjoho

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar