onsdag, mars 20, 2013

BROKEN PHONE.. AGAIN

Jag vill, tänkte skriva något i stil med att halshugga mig själv, dränka mig, hänga mig eller något annat hemskt men det lät lite överdramatiserat. För att inte tala om hemskt. Jag vill helt enkelt inte att det här skulle hända, men det gjorde det. Idag lyckades jag pajja min nya amerikanska mobil jag fick av min värdpappa i fredags.

Jag hann alltså inte ha den i en vecka ens, och har redan lyckats ha sönder den. Skulle ju egentligen kunna hävda att det inte är mitt fel, vilket egentligen är helt rätt, eftersom jag inte gjorde något annat än lyssna på musik. Sedan när jag skulle dra ut hörlurarna så plopp lossnade bara halva pluggen och den andra halvan sitter kvar i uttaget i mobilen. Så fort jag ska prata i telefonen hör jag alltså inget eftersom den tror att jag har ett headset i, så ljudet går in i hörlursuttaget men sedan kan det ju inte ta vägen någonstans. Kul va. Känner mig så snäll och fin och tacksam som pajar en ny mobil efter ett par dagar. Håller tummarna att de kan göra något åt det på AT&T storen imorgon, men har inte alltför stora förväntningar på det.

Annars har det varit en bra dag. E hade ingen skola idag så en kompis kom över på playdate och jag tog dem till Bouldering Project för att klättra, vilket var en höjdare, de ville aldrig gå hem! Vädret var jättekonstigt idag också, på morgonen regnade det. På tio minuter blev det klarblått och jättesoligt. Sedan helt plötsligt spöregnade det igen. Och sen blev det jättesoligt och hur blåsigt som helst. Konstigt.

Efter tio timmars jobb var jag off och gick direkt till gymmet för ett långt konditionspass, så skönt. Nu ska jag Skypa med Maja och sedan sova. Godnatt Seattle, Godmorgon Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar