måndag, oktober 14, 2013

ALOHA

Eller nu är det väl slut på att säga så och börja säga hi istället.. Hur tråkigt låter itne det? Jo det är lite tråkigt och grått att vara hemma, eller svart rättare sagt då det är kväll i Seattle. Klockan är halv 11 men jag är tre timmar efter i kropp och knopp så tippar på en sen kväll ikväll. Tur man har ett Greys Anatomy avsnitt att se ikapp!

Vi har haft en kanon bra vecka på Hawaii jag och Tess!! Så högt över förväntan. Jag ska skriva ett inlägg om det, kanske börjar lite ikväll men lovar att skriva klart det innan veckan är slut. Men har väldigt mycket som ska göras under dessa ynka 3,5 dagarna jag är hemma. För ja, på fredag drar jag till Vancouver i Kanada med mina fantastiska svenska vänner!! Au pair-livet när det är som bäst: Man hinner inte ens komma hem från en resa förrän man har bokat nästa. Så kan inte sitta här och klaga på att vara hemma igen när det innebär att nedräkning inför nästa resa börjar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar