fredag, oktober 25, 2013

THE HALLOWEEN WEEKEND

Äntigen är det hegen före halloween och allt roligt kan börja!! Ikväll ska jag åka till haunted house/skog! Man går typ genom skogen först och hamnar till slut i huset, frågan är liksom om jag kommer kissa på mig innan jag har kommit fram till huset eller där inne.. Ska bi så jävla kul, men kommer vara så sjukt rädd. Vet ju hur lättskrämd jag är av sånt här, viket även Jonna, Erika och HW gör som var med mig på grönan när vi var i spökhuset där, hahaha. Slog till en av de utklädda personerna för han jagade mig och jag blev så jävla rädd. Men kul är det ju, efteråt!

Imorgon åker min värdfamilj iväg, så jag tänkte på att göra en repris på min Haloween-middag förra året. Har bjudit över ett par vänner och vi ska äta middag och ha lite tävlingar, alla är utklädda såklart! Sen får vi se vad som händer på kvällen, förra året gick på en underage club som hade maskeradtävling, det är ju alltid så konstigt att gå ut nykter när allt annat folk man träffar är packade. Men jag lovar, det kan vara RIKTIGT kul det med. Speciellt när ingen förstår vad man säger när man pratar svenska till varandra, man kan säga precis vad som helst. Det kommer jag att sakna när man kommer hem till Sverige och alla förstår en!

Idag har jag jobbar på morgonen, börjat skrivia ett nytt träningsschema och sedan gått på gymmet och provat lite övningar, blev ett riktigt bra pass. Och blev så himla glad när jag upptäckte att jag nått ett av mina mål för förra träningschemat, har förbättrar mina chins!! Så kul när man uppnår något man har jobbat så hårt för. Ska fortsätta så och hoppas på att bli ännu bättre, ännu starkare!

Nu har jag ätit lunch och duschat, ska ta ner tvätt och sedan kila iväg på en promenad och köpa ansiktsmålning till tjejernas halloween-kostymer. Sedan hämrta upp dem och en kompis för playdate och så är jag off klockan 6 och vi drar strax efter det! Så taggad!! Återkommer med förhoppningsvis massa roigt att berätta. Tills dess bjuder jag på några bilder jag knäppte igår på min och Lottas promenad och nrä ajg gick hem emd tjejerna från skolan på några pyntade hus. Men måste säga att de var riktigt "dåliga" i år, mycket mer förra året.

































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar