torsdag, oktober 24, 2013

PIZZA NIGHT

Idag har varit en väldigt bra dag! Började med jobb i morse och sedan en lång promenad med Lotta och hennes värdhund. Så mysigt trots dimma! Sedan bestämde jag mig för att jag inte skulle träna idag heller för jag vill verkligen bli frisk, så blev en till vilodag med slappande. Jag promenerade till skolan för att hämta tjejerna. Stannade och lekte en halvtimme sedan gick vi hem och kollade på alla pyntade hus till Halloween längs vägen, det var riktigt roligt och tjejerna klagade inte över att vi gick utan vi hade bara kul. När vi kom hem pysslade vi på ett litet tag innan det var dags att laga mat. Vi gjorde pizza och jag lät dem göra sina egna små pizzor med kakformer som de sedan fick dekorera med den mat de ville ha på. Det var en stor hit, jättekul!! Goda blev dem också. Efter det läste vi och lekte lite innan det var dags att göra i ordning för säng, och i lagom tid tills de låg i sängen kom min värdmamma hem och tog över.

Så nu är jag off, ligger i sängen och väntar på att kvällens Vampire Diaries-avsnitt ska släppas!! Spänningen är olidlig. För att inte tala om att Grey's Anatomy också visas ikväll. Och The Originals som jag inte kunde låta bli att börja se för tre veckor sedan när det hade premiär.. Vare sig man vill det eller ej så blir man lite av en tv-serie nörd när man flyttar till USA, går inte att undvika. Sedan finns det vissa som jag som faller för övernaturliga serier om vampyrer, de som är så efter att de börjar se på Gossip Girl när den redan är över eller de som ser på svenska serier som Skilda Världar fast de har chansen att se alla de bästa amerikanska serierna på första parkett! Jag tror inte jag har en enda vän här som inte följer minst en serie, många flera stycken. Jag och mina nördiga vänner, ni vet vilka ni är! Puss och god natt

1 kommentar: