måndag, september 09, 2013

CASCADE PASS

Igår söndag klev jag och Abbe upp klockan 6 för att dra iväg och hika med Tess och Katrin. Vi åkte bil i nästan 3 timmar för att hika Cascade Pass, vi ville fortsätta hika Sahale Arm till en glaciär, men jag skulle börja jobba klockan 5, så vi hann inte det utan hikade ner till bilen igen och åkte hem till Seattle. När jag kom hem halv 5 fick jag veta att jag inte behövde jobba förrän halv 8 dock, så vi hade hunnit.. Synd för det ska tydligen vara jättehäftigt och vackert, men vi fick se riktigt fina vyer ändå! Och även en svartbjörn!! Försökte hinna få med på bild, blev inte superbra men nog ser man att det är en björn alltid. Hade en jättehärlig dag i alla fall, alltid lika skönt att vara ute i naturen och hika, och alla dessa vackra ställen som finns här. Får aldrig nog.






























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar