torsdag, september 26, 2013

I'M ALIVE

Sorry att jag inte skrivit något det senaste dagarna, har inte dött eller så, men har helt enkelt inte orkat eller haft något att skriva om. Måndag och tisdag spenderade jag i sängen med en öm mage och jättetrött. Igår mådde jag mycket bättre, fick tillbaka aptiten och det var så himla skönt att känna sig pigg igen, kunna jobba och få vara med tjejerna! Tog en lång promenad under min lediga tid, blev jätte slut men det var skönt. Bokade även ett läkarbesök så på fredag ska jag på en liten check up. Igår kväll kom Maja på middag och sedan gick vi till Starbucks och mös. Det var kallt igår, och regnigt på morgonen i alla fall, så det är väl det enda positiva när det blir höst, att kunna beställa något gott och varmt på Starbucks och mysa till det med vännerna.

Idag jobbade jag nu på morgonen och nu har jag inget speciellt planerat fram till kl 12, då tänkte jag ge mig på ett body pump pass för att se hur kroppen reagerar på det! Träningsabstinens? JA! Sedan jobbar jag till 9 ikväll och imorgon är det fredag igen. Sista gången jag får träffa Maja innan hon åker. Oj oj oj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar