söndag, september 29, 2013

IN ONE WEEK..

Om en vecka sitter jag på ett flygplan och är nästan framme i Hawaii nu!! Hur galet är inte det!? Förstår inte vart tiden tog vägen, känns verkligen inte som att vi åker om en vecka. Men så är det! Ska bli skönt att byta ut dagens regn mot sol, asfalt mot strand, kyla mot värme. Can't wait!

Just nu så börjar jag snart jobba. Har precis kommit hem från Sarah där jag, hon och Sanna har sett på film och innan det gjorde vi och åt vår egna sushi! Blev lite fail från början, men fick till det riktigt bra där på slutet. Himmelskt gott blev det också! Mmm, blir sugen på det igen bara jag tänker på det. Innan det var jag och Sarah på en springtur, har haft en jättehärlig dag och inte låtit regnet dra mig ner.

Igår inledde jag dagen med ett Body Pump pass, förväntade mig TBT men läraren var inte där, så blev Body Pump istället. Känns bra att vara igång med träning igen efter en vecka i sängen, men det är alltid lika jobbigt att komma tillbaks. Och den här gången extra jobbigt då jag vet att det bara är i en vecka, sen blir det en veckas latande på stranden och det kommer vara ännu jobbigare efter det.

Sedan åkte jag och Sarah till en asiatisk mataffär för att köpa allt vi behövde till sushin. Åkte till Tess med Lotta senare och vi gjorde svenska köttbullar till middag med Ellen, Abbe, Torun och sedan kom även Madde och Malin. Vi spelade kort och hade det trevligt.

Så duktig som jag som vanligt är kommer här ett ynka kort från fredagens middag, som inte ens jag själv knäppt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar