tisdag, september 17, 2013

NEON YELLOW IS THE NEW BLACK

Idag började jag jobba kl 7, vi var tre vuxna hemma på morgonen så det var väldigt mycket folk och kände inte direkt att jag var till så mycket hjälp. Nu är tjejerna på skolan och jag ska byta om och ta en springtur med Sarah, sedan skypa med Erika och hinna med ett gympass innan det är dags att hämta tjejerna. Sedan ska jag ta A och några kompisar till deras kör, när den är slut och jag har skjutsat hem alla är jag off!

Och japp, jag har snöat in mig på neongula träningskläder för tillfället, syns väldigt väl på gymmet om man säger så. Och Under Armour is the new Nike. Har den senaste tiden blivit väldigt mycket från Under Armour istället för Nike som vanligtvis är det märke jag gillar bäst. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar