tisdag, februari 25, 2014

FIRST TIME

Det här måste vara första gången sedan jag vet inte när, kanske sedan hela min tid här?! (med undantag för lov) som jag inte har öppnat min dator på hela dagen! Klockan är nu efter 5 på eftermiddagen och jag är off för idag. Har haft fullt upp och helt enkelt inte tid att sitta still vid datorn. Imorse började jag jobba halv 7, var själv med tjejerna, en så hjälpsam och samarbetsvillig att man blir förvånad och den andra, well not so much. Helt ok kombo ändå som gjorde en helt ok morgon. Efter att släppt av dem på skolan åkte jag vidare till min yoga, hem och kastade i mig lite lätt lunch innan jag gick till gymmet med Sarah. Körde upper back, hoppade massa hopprep och avslutade med planktävling. Min överkropp är död, men det är så skönt att vara tillbaks på gymmet igen, har knappt kunnat träna nånting hela februari eftersom jag först blev sjuk och sedan den här jäkla tanden. Men nu är jag tillbaks! Gick hem, duschade, åt snack och sedan hämtade jag E på skolan. Vi åt snack tillsammans (igen hehe, jag har många kalorier att ta igen sedan förra veckans svält!) och läste lite Bamse innan min värdpappa tog henne på fiol och jag slutade jobba för dagen. Ikväll ska jag skjutsa Madde till flygplatsen, ojojoj vad tiden går fort nu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar