onsdag, februari 26, 2014

GREAT DAY

Jag har haft en riktigt härlig dag idag! Det har varit riktigt vårväder nu med sol och värme. Blommorna har börjat blomma i våra rabatter och jag går ut med solbrillorna på och utan min jacka, härligt värre. Idag så jobbade jag morgonen som vanligt, sedan gick jag direkt till gymmet efter att ha släppt av tjejerna. Där drog jag av ett fett rumppass och gick på skakiga ben hem och åt en riktigt stor lunch. Sedan tog jag en promenad för jag ville passa på att njuta av solen, blev en och en halv timme lång så efter det var det bara att duscha och sedan åka och lämna Es fiol på skolan. Sedan  hade jag lite småsaker att göra innan jag hämta A på skolan efter hennes drama class. När vi kom hem gjorde jag ett snabbt ärende på affären tills middagen som sedan åts med stor aptit, det var längesedan jag var så hungrig vid middagstid. Min metabolism liksom lägger av där på eftermiddagen någon gång och jag brukar ofta inte vara så speciellt hungrig när vi äter middag klockan 6, men idag kastade jag i mig maten. Det märks fortfarande att jag inte åt så mycket förra veckan.. Och att träningen verkligen bränner energi! Efter middagen myste jag med min värdfamilj, vi spelade två spel och det var riktigt roligt! Jag och A ligger i ledningen, matchen återupptas imorgon. Jag kunde inte låta bli att tänka på Lovisa (och sakna henne!!) när vi spelade ett av spelen, jag vet att hon hade älskat det för det påminde lite om hennes favoritspel hos hennes värdfamilj, hehe.

Som sagt, en härlig dag med mycket som händer. Det är så underbart att jag känner så mycket energi nu under dagarna, men ändå är dödstrött på kvällarna och somnar lätt. Mindre kul att kliva upp på morgonen. Ganska otroligt det där, att man kan vara så trött på kvällen och morgonen, men ändå så full av energi under dagen, det är det perfekta tillståndet enligt mig! Igår slocknade jag klockan 10, jag hoppas på att göra det ikväll igen. "slänger en blick på klockan", jag hinner ett Suits avsnitt innan dess! Godnatt mitt älskade Seattle och godmorgon mitt saknade Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar