lördag, februari 22, 2014

SUITS

Jag är förvånad över hur pass bra jag mår, vilket är jätteskönt! Igår hade jag en liten sänka dock (ok en stor), men det var pga mediciner, inte själva operationen. Så efter att spenderat en timme på badrumsgolvet badandes i kallsvettningar och en timme med huvudet i toaletten har jag bestämt mig för att försöka bita ihop när det gör ont och klara mig utan så starka mediciner som kan göra en så dålig. Det var inte alls kul, så nu gör det lite ondare än igår, men min kropp mår mycket bättre!

Så pass bra att jag bestämt mig för att träffa mina kära vänner på middag ikväll. Får se om det finns något på menyn som går att äta utan att tugga bara, men det ska bli roligt att få komma ut ur huset och träffa lite folk ett tag! Börjar snart klättra på väggarna. Men håller mig hyfsat underhållen med att se massvis med filmer och kollat runt lite på serier, blev flera pilot avsnitt innan jag hittade en som jag verkligen ville fortsätta att kolla på, så just nu ser jag på Suits som jag tyckte passade min sinnesstämning riktigt bra. Lite lättsam men ändå handling bakom, där alla avsnitt hör ihop med varandra så man vill fortsätta kolla hela tiden. Inte för seriös och får en att skratta ibland. Sen behöver jag säga det som är ganska uppenbart, who doesn't like a guy in a suit?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar