lördag, februari 08, 2014

NOT MUCH HAPPENING

Jag vet inte vad som hände, men insåg just att jag inte bloggat sedan i onsdags?! Så försöker tänka tillbaka på vad jag har gjort. Och ärligt talat, inte mycket alltså. I torsdags gymmade jag för första gången sedan jag var sjuk förra veckan (om man inte räknar med body pump-passet jag gjorde i tisdags), efter en skype med mami. Sedan tog jag en lång promenad i kylan vi har i Seattle just nu och spenderade resten av kvällen med att frysa och jobba.

Igår fredag jobbade och gymmade jag i stort sett bara. sedan hade tjejerna gymnastik och på kvällen åkte jag och Lotta till Sanna och kollade på OS-invigningen med hennes värdföräldrar och åt Cheesecake som vi åkte ner och köpte på vägen, smask smask!

Idag var det slalom som gällde som vanligt. Det var dock riktigt kallt, så vi åkte bara fram till halv 2, sedan bar det iväg hemåt igen! Nu har vi kommit hem och jag ligger i sängen och funderar på om jag orkar hitta på något ikväll eller om jag bara ska ha en myskväll med mig själv och ta ikapp lite sömn. Lyckades somna i bilen båda vägarna idag, det brukar vara ett tecken på att jag sovit för lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar