måndag, februari 03, 2014

MONDAY

Idag har jagt haft en helt vanlig dag. Jobbade morgonen, skypade med syrran fram till lunch, då kom Sarah över och vi kollade på hotell till vår Las Vegas-weekend. Vi vill bo lyxigt men billigt, såklart, vilket inte alls går ihop, såklart, så vi ska kompromissa lite! Jag längtar så otroligt mycket tills vi åker dit, ska bli jättekul. Sedan tog jag en promenad ner till downtown och införskaffade ett par nya gymskor som jag behövt ett bra tag nu. Det blev ett par neongula 5.0 istället för de 3.0 jag tänkte köpa, kändes bättre med liite rejälare sula, och dö så snygga de är! Sedan tog jag bussen hem, hämtade tjejerna och pysslade lite alla hjärtans dag-kort med dem. Nu har vi käkat och jag är redo att gå och lägga mig, har haft jätteont i huvudet flera timmar nu, och det blir bara värre. Men jag har family meeting om ca en timme, så blir ingen sömn här än på ett tag.

1 kommentar:

  1. Tips på hotell: Stratosphere! Väldigt bra rum och en helt otrolig frukostbuffé! Priserna var bra med :)

    SvaraRadera