söndag, januari 19, 2014

GO HAWKS

Söndagsmorgon=sovmorgon! Söndagar är alltid den enda dagen jag sover ut tills jag vaknar. På lördagar breuakr jag ofta kliva upp när alarmet ringer för att jag ska träna, igår klev jag upp lika tidigt som en veckodag för att åka skidor med min värdfamilj. Halv 8 åkte vi till Snoqualmie, jag, min värdpappa och tjejerna. Hjälpte till att få iväg tjejerna till deras lektioner, sedan blev det åka av med min värdpappa tills lektionerna var över, hämtade tjejerna och sedan hade vi lunch innan vi spenderade några timmar till i backen tillsammans! Hade en riktigt rolig dag alltså, trots för lite snö i backen och dimma och kyla på morgonen (solen kom fram efter lunch!!), det var så kul att äntligen få åka, har gått och längtat jättemycket! På kvällen mötte jag Sanna, Lotta och Tessa (nya au pairen efter Lovisa) på middag i Capitol Hill, jättemysigt!

Idag ska jag åka till Issaquah hem till Ellen och heja fram Seahawks till en seger i semifinalen hade jag tänkt! Asså åh, jag är så excited, tänkt om TÄNKT OM de skulle vinna och spela Super Bowl om två veckor!? Asså shiiiit, håller tummarna så hårt att det gör ont. Det här är min lediga helg för månaden, så jobbar inte ikväll men har inte några större planer än det, ska föröka komma i säng tidigt så jag är utvilad för en tiotimmars-dag imorgon, alla är lediga från skolan då det är Marthin Luther King Day.

GO HAWKS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar