torsdag, januari 02, 2014

TODAYS UPDATE

Kort uppdatering om dagen: 
E mår bättre.
Jag har inte spytt än.
Inte heller A.
Trots att hon spydde igår kväll och jag vet att jag kan bli smittad har jag inte kunnat låta bli att krama och pussa på gullungen idag.
Jag gjorde min första springtur på ca 2 månader (!!!!!!!!) i morse.
Det gick jättedåligt, men nu kan det bara gå bättre.
Jag har bestämt mig för att testa på att börja med kickboxning.
Jag åt nu ikväll min sista godis på vad jag hoppas ska bli en väldigt lång tid då jag bestämt mig för att köra all in det här halvåret jag har kvar i USA nu, måste ju åtminstone försöka komma i klass med syrran så man kan känna sig någorlunda bekväm med att stå bredvid henne på Miami Beach i juni.
Jag kan inte sluta tänka på hur häftig och bra filmen var som vi såg på bio igår, The Secret Life of Walter Mitty, och på att jag nån gång i livet vill se både Grönland, Island och Himalaya.
Är sedan ett par veckor tillbaks insnöad på att jag vill åka till Alaska på min resemånad en vecka, hör bara hur häftigt det LÅTER, tänk då hur häftigt det skulle VARA.
Har börjat fundera på hur det skulle funka rent praktiskt med en au pair-lön och insett att jag ska leva supersnålt min resterande tid här.
Klockan är bara 8 på kvällen just nu och jag funderar på att gå och borsta tänderna och lägga mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar