måndag, januari 27, 2014

I WANT MOMMY

Skriver från dödsbädden, så det känns i alla fall, lite överdrivet men mår piss, har feber och allt känns tusen gånger värre än vad det egentligen är och allt jag vill är att mamma ska vara här och ta hand om mig. Har fått skypa med henne hela morgonen i alla fall och Lotta har servat mig med ett besök på affären och mina värdföräldrar har köpt medicin och jag får krya på dig sms från mina vänner. Så jag har det inte alltför dåligt här och har tur som har personer som bryr sig om mig lika mycket som mina riktiga föräldrar. Men det är ändå något med just när man är sjuk, man vill ha mamma!

(Och just nu försvann mina lock för öronen som jag haft i ett dygn, asså shiiit, känns som jag varit döv och fått tillbaks hörseln, jag kan höra igen!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar